onsdag 2 april 2008

Sammanfattning


Vet inte varför det råkade bli ett uppehåll på bloggandet över helgen och början av denna veckan, ni får förlåta mig ;). Antar att jag inte varit så motiverad och då är det bäst att lägga det lite på is. Men nu är jag tillbaka.
För att sammanfatta vad som hänt på träningsfronten sedan sist så har jag tränat armar och mage i helgen. Det blev också en underbar promenad med Sara på söndagen på nästan 2 timmar.
Denna veckan har jag tränat bröst och axlar på måndagen och igår kväll var det rygg på schemat. Då invigde jag gymmets nya redskap, en T-bar row. Den var mycket skön och jag har schysst träningsvärk mellan skuldrorna idag.
Jag var inte så taggad att lyfta tungt igår då träningspasset var aningen sent, så jag körde en del stabilitetsträning och det känns hur skönt som helst idag, ska nog börja satsa på att utforska lite mer funktionell träning i fortsättningen.

Inga kommentarer: