onsdag 15 augusti 2007

Då var man igång

Nu är jag inne på tredje dagen av min diet, jag har fullföljt min planering än så länge. I måndags kännde jag mig stundtals lite seg och hjärnan var något slö stundtals men överlag kändes det mycket bra. Jag är sedan tidigare van vid ett stort kolhydratintag (egentligen för stort), omställningen till ett lägre intag kolhydrater orsakade med stor sannolikhet denna slöa kännsla.

Jag tränade även styrketräning på kvällen med bra resultat. Tisdagen kändes mycket bra, dock inte van att gå hungrig ett tag innan jag äter. Brukar äta strax innan jag blir hungrig så jag aldrig blir det, men börjar vänja mig vid känslan.

Idag gick jag en morgonpromenad innan frukost på 30 min, kändes mycket bra förutom att jag nu har en liten blåsa på vänster häl. Nästa gång blir det tejp på hälarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! / Syrran