söndag 26 augusti 2007

Veckorapport nr.2 (v.34)

Jag har hållit mig till min planering denna veckan med och det känns mycket bra. Det ser även bra ut i spegeln, vilket är det jag går mest efter. Vågen har dock inte visat en lika markant minskning under andra veckan. För att inte kroppen ska vänja sig vid det låga energiintaget ökade jag andelen kolhydrater och fett något under lördagen, jag bytte även ut lunchen mot mammas ox gryta för att öka motivationen lite.
Det känns fortfarande mycket bra och motivationen är lika hög fortfarande. Jag kommer göra lite förändringar varje vecka för att kroppen ska fortsätta släppa mer fett.

Träning
  • Måndag:
    Morgonpromenad 30min
    Styrketräning: Bröst, Framsida- och Utsida- Axel
  • Tisdag:
    Styrketräning: Rygg och Baksida-Axel
  • Onsdag:
    Morgonpromenad 30min
    Kvällen: Roddmaskin 30min (6668meter, 70-80% av maxpuls)
  • Torsdag:
    Morgonpromenad 30min
    Styrketräning: Armar och Mage
  • Fredag:
    Morgonpromenad 30min
    Kvällen: Styrketräning: Ben och Vader + Intervallträning Roddmaskin
  • Lördag:
    Vila
  • Söndag:
    Chins + Dipsträning
Kost
Under vecka nummer två plockade jag bort lite kolhydrater och hamnade på 2379kcal, se kostschema.

Slutsats
Vågen visar ca 2,5 - 3 mindre än start, jag ligger nu på 78.0 enligt min egna våg. Det ser bra ut i spegeln och jag har minskat ungefär 3cm runt midjan. För att öka farten lite mer så kommer jag minska energiintaget ytterligare inför kommande veckan. Jag kommer även öka tiden på promenaderna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

aww baby, Du e massa duktig. kan inte säga d nog ^^

Anonym sa...

Ser bra ut, kriga vidare