lördag 1 september 2007

I'm back

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera bloggen de senaste dagarna, det har varit fullt upp helt enkelt. Jag tänkte dela med mig av en fin vy från en av veckans morgonpromenader.
Mycket kostscheman har jag publicerat hittills och det kommer bli en ändring snart igen, detta för jag inte riktigt varit helt nöjd med uppdelningen av näringsämnen eller resultatet. Jag har nu hittat en mix som jag kommer börja med på måndag som jag tror kommer fungera bättre, det bygger på samma schema som tidigare men har ändrat lite för att attackera lite aggressivare.
Men visst ska jag vara nöjd med resultaten så långt. Ligger nu på 76,6kg enligt min våg vilket är 3,9kg mindre än vid starten. Runt midjan har jag minskat 5cm :) . Men det kommer bli kämpigt på slutet så jag väljer att gå ut lite hårdare för att ligga bra i tiden och slippa stressa på slutet.
Motivationen är fortfarande på topp så det ska inte bli några problem.
Nu ska jag iväg och handla för att bunkra upp för den kommande veckan. Återkommer imorgon med en veckorapport.

3 kommentarer:

Lake sa...

GG :)

Anonym sa...

Bra plan att gå ut hårt från början och vara i god form tidigt, speciellt när det är första dieten. Blir du i bra form för tidigt är det enkelt att öka på proteinintaget bara, hellre det än att stressa sista veckorna. Destom närmre tävling, ju långsammare bör viktnedgången vara.

Lycka till

Anonym sa...

Still looking good. Fortsätt så!