söndag 23 september 2007

Veckorapport nr.6 (v.38)

Vid starten, 3v in och nu 6v in.

Veckan började med ganska låg motivation kanske beroende på en stor ätardag i ryggen och en Stockholms resa med lite sämre rutiner. Hursomhelst så fick jag snabbt tillbaka motivationen kämpade på hårdare än vanligt och med ett nytt träningsupplägg. Jag vet inte om det var för att jag kämpat hårdare än vanlig eller om ätardagen har bidragit till en högre förbränning. Men en sak vet jag att jag har under denna veckan gått ner minst lika mycket som de andra veckorna. Jag väger nu 72kg och har ett midjeomfång på 83cm (10cm mindre än vid starten). Enligt min egna våg har jag en fettprocent på 15,5%.

Nu ska det köras ända in i mål...!!!

Träning
  • Måndag:
    Vila pga. Stockholms resa
  • Tisdag:
    Morgonpromenad 45min
    Styrketräning: Dips + Bröst + Triceps
  • Onsdag:
    Morgonpromenad 60min
    Roddmaskin intervaller 10min + 10 min gång på löpband (avbröt rodd pga. sjunkande puls mellan intervallerna, anade oro över en förkylning)
  • Torsdag:
    Morgonpromenad 45min
    Styrketräning: Chins + baksida lår + lowerback + utsida & baksida axel
  • Fredag:
    Morgonpromenad 60min
    Styrketräning: Dips + framsida ben + framsida axel + intervallträning löpband 15 min
  • Lördag:
    Löpning 23 min
  • Söndag:
    Morgonpromenad 60min
Kost
Ingen större förändring på denna fronten, något minskat energiintag.

Slutsats
Lyckas rädda min sviktande motivation och upp på banan som aldrig förr.

11 kommentarer:

Lake sa...

<3

Anonym sa...

aw baby. du e jätte fin. puffin <3

Anonym sa...

p.s dom pitta dominerande personerna är e eldsjäl i ordets sanna betydelse. eldelementet präglar denna dynamiska, målmedvetna och färgstarka personighet, som brinner av iver eller bli eld och lågor över något som "tänt" på, brinner för. Elden ger energi, och genom sin starka vilja och drikraft, kan de ha en tendens att körs över kroppens singnaler. Dom gilar utmaningar. Pitta personer mår inte bra av änding i sin målmedvetna vardag. Och kommer då i obalans. ;) Ur- Skapa din hälsa med Ayurveda insikter för livet!

Anonym sa...

stort fucking grattis!

Anonym sa...

Sjukt nice!

Jävlar bra resultat asså.. fick mig till att se ännu klarare. Bra jobbat som få!

Yeah buddy!

Anonym sa...

Här händer det grejer som sagt, syns verkligen bla. kring midjan nu.

Anonym sa...

Ser bra ut "tjockis"...keep up the good work!!

Anonym sa...

Bra arbete, gillar din style grabben min.
Börjar t.o.m. tro på magrutorna nu.
Värt en punkalagning på onsdag vare sig du kommer med eller ej.

Anonym sa...

Kom på var man ser mest skillnad nu..
Halsen, helst sjukt.

bra bra

Lake sa...

BTW, du kanske ska ta och vitbalansera kameran nästa gång, du ser rätt blek ut på senaste bilden ;D

Men jag antar att du kommer pressa solarium sen innan tävling ^^

Anonym sa...

Nubörjar det likna något Daniel! Härligt! Vad snabbt du fick till midjan, riktigt snyggt! :)
Är sååå sugen på att komma igång till våren, ska bli skönt att börja träna igen!
Keep going!